czwartek, 29 marca 2012

Najdłuższy post! :))))

I kolejne zaległości. Wreszcie umieszczam zdjęcia z targów ślubnych w Bełchatowie. Wszystko kręciło się wokół czerni, bieli i amarantu :) Niezliczona ilość cudownych OSÓB pomagała mi w przygotowaniach. Nie jestem w stanie słownie wyrazić IM mojej wdzięczności... Dziękuję :*

Logo i baner zaprojektowałam sama :) 


Cudny wachlarz mojego pomysłu wykonał mój przesłodki Mężuś :*


Słodkie podziękowania Lisek zawijał w papierki do 3 rano :) Dziękuję :*


Artystyczny nieład...


Filiżanusie też musiały pasować. Niestety, nie udało mi się znaleźć różowej kawy :)


Babeczki także były wykonywane specjalnie na targi przez Sąsiedeczkę Monię :) Dziękuję :*



Wszystko w kolorach, wszystko glamour...


Pudełeczka składane przez Sąsiadeczki - Violę i Karo :) Dziękuję :*


Moja Siostra zawsze była dla mnie makijażowym wzorem, ale nigdy nie dorobiłam się zestawu tej wielkości ;)


Anetkowe buciki ozdabiały regał :) Dziękuję :*


Klaudziowe pudełko :) Podobno kto daje i odbiera... :)


Agatkowy torcik :) Tu przysłowie tez ma zastosowanie :)


Marzenkowe kwiaty utopione...


i podpalone :) Dziękuję :*


Słodkości rozchodziły się jak świeże bułeczki :)


Zestaw moich nowych kolekcji, wykonanych specjalnie na targi...


Regał, ramki, zdjęcia, pudełcia i buty - pomysł i wykonanie - Lisek :) Dziękuję :*


Lisie nogi tez musiały pasować do dekoracji :)))))


Mikowe babeczki miały branie :))))


Mój ulubiony balon ślubny :)


Surfinowy manekin pięknie stał :) Dziękuję :*


Narzuta na kanapę też musiała być glamour :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz